« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie obrad.

2. Zatwierdzenie porządku obrad.

3. Przyjęcie protokołów Nr XIX/2025 i Nr XX/2025 z poprzednich sesji.

4. Sprawozdanie Burmistrza z działalności w okresie międzysesyjnym.

5. Dyskusja nad sprawozdaniem Burmistrza.

6. Uchwała w sprawie określenia rodzaju świadczeń oraz warunków i sposobu ich przyznawania w ramach pomocy zdrowotnej nauczycielom szkół i placówek oświatowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Miejska Lidzbark Warmiński.

9. Uchwała w sprawie ustalenia stawek opłat za korzystanie przez przewoźników z przystanków komunikacyjnych, których właścicielem lub zarządzającym jest Gmina Miejska Lidzbark Warmiński.

10. Uchwała w sprawie nadania nazwy skrzyżowaniu w kształcie ronda przy ul. J. Dąbrowskiego w Lidzbarku Warmińskim.

11. Uchwała w sprawie wyrażenia zgody na przejęcie w drodze darowizny na rzecz Gminy Miejskiej Lidzbark Warmiński działek gruntu położonych w Lidzbarku Warmińskim będących własnością Powiatu Lidzbarskiego.

12. Uchwała w sprawie wyrażenia zgody na przejęcie w drodze darowizny na rzecz Gminy Miejskiej Lidzbark Warmiński działki gruntu położonej w Lidzbarku Warmińskim przy ul. Kąpielowej będącej własnością Powiatu Lidzbarskiego.

13. Uchwała w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż w drodze bezprzetargowej nieruchomości gruntowej położonej w Lidzbarku Warmińskim przy ul. Ogrodowej, na rzecz dotychczasowego dzierżawcy.

14. Uchwała w sprawie zarządzenia poboru opłaty skarbowej w drodze inkasa oraz wyznaczenia inkasentów i określenia wynagrodzenia inkasa.

16. Uchwała w sprawie zmian Wieloletniej Prognozy Finansowej Miasta Lidzbark Warmiński na lata 2025-2035.

17. Uchwała w sprawie podtrzymania stanowiska w sprawie rozpatrzenia skargi na działalność Burmistrza Lidzbarka Warmińskiego.

18. Interpelacje Radnych.

19. Zapytania Radnych.

20. Wnioski i petycje Obywateli.

21. Zamknięcie obrad.

« Powrót do strony głównej