Porządek obrad
2.
Zatwierdzenie porządku obrad.
3.
Przyjęcie protokołów Nr XIX/2025 i Nr XX/2025 z poprzednich sesji.
4.
Sprawozdanie Burmistrza z działalności w okresie międzysesyjnym.
5.
Dyskusja nad sprawozdaniem Burmistrza.
6.
Uchwała w sprawie określenia rodzaju świadczeń oraz warunków i sposobu ich przyznawania w ramach pomocy zdrowotnej nauczycielom szkół i placówek oświatowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Miejska Lidzbark Warmiński.
7.
Uchwała w sprawie zaliczenia dróg do kategorii dróg gminnych.
8.
Uchwała w sprawie zaliczenia drogi wewnętrznej do kategorii dróg gminnych.
9.
Uchwała w sprawie ustalenia stawek opłat za korzystanie przez przewoźników z przystanków komunikacyjnych, których właścicielem lub zarządzającym jest Gmina Miejska Lidzbark Warmiński.
10.
Uchwała w sprawie nadania nazwy skrzyżowaniu w kształcie ronda przy ul. J. Dąbrowskiego w Lidzbarku Warmińskim.
11.
Uchwała w sprawie wyrażenia zgody na przejęcie w drodze darowizny na rzecz Gminy Miejskiej Lidzbark Warmiński działek gruntu położonych w Lidzbarku Warmińskim będących własnością Powiatu Lidzbarskiego.
12.
Uchwała w sprawie wyrażenia zgody na przejęcie w drodze darowizny na rzecz Gminy Miejskiej Lidzbark Warmiński działki gruntu położonej w Lidzbarku Warmińskim przy ul. Kąpielowej będącej własnością Powiatu Lidzbarskiego.
13.
Uchwała w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż w drodze bezprzetargowej nieruchomości gruntowej położonej w Lidzbarku Warmińskim przy ul. Ogrodowej, na rzecz dotychczasowego dzierżawcy.
14.
Uchwała w sprawie zarządzenia poboru opłaty skarbowej w drodze inkasa oraz wyznaczenia inkasentów i określenia wynagrodzenia inkasa.
15.
Uchwała w sprawie zmian w budżecie miasta na 2025 r.
16.
Uchwała w sprawie zmian Wieloletniej Prognozy Finansowej Miasta Lidzbark Warmiński na lata 2025-2035.
17.
Uchwała w sprawie podtrzymania stanowiska w sprawie rozpatrzenia skargi na działalność Burmistrza Lidzbarka Warmińskiego.
18.
Interpelacje Radnych.
20.
Wnioski i petycje Obywateli.