Porządek obrad
2.
Zatwierdzenie porządku obrad.
3.
Wręczenie zaświadczenia o wyborze i złożenie ślubowania przez Radną.
4.
Przyjęcie protokołu Nr I/2024 z poprzedniej sesji.
5.
Sprawozdanie Burmistrza z działalności w okresie międzysesyjnym.
6.
Dyskusja nad sprawozdaniem Burmistrza.
7.
Uchwała w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obszarów Miasta Lidzbark Warmiński położonych przy ul. Kościuszki, ul. Krzywej i ul. Leśnej (3 tereny).
8.
Uchwała w sprawie przyjęcia zadania z zakresu administracji rządowej dotyczącego utrzymania grobów i cmentarzy wojennych w 2024 r.
9.
Uchwała w sprawie zmiany uchwały w sprawie Wieloletniego Programu Gospodarowania Mieszkaniowym Zasobem Gminy Miejskiej Lidzbark Warmiński na lata 2023 – 2027.
10.
Uchwała w sprawie wyrażenia zgody na przedłużenie umowy dzierżawy zawartej na grunt komunalny położony w granicach administracyjnych miasta Lidzbark Warmiński.
11.
Uchwała w sprawie wyrażania zgody na udzielenie bonifikaty przy sprzedaży w drodze bezprzetargowej lokalu mieszkalnego, na rzecz jego najemcy.
12.
Uchwała w sprawie wyrażania zgody na udzielenie bonifikaty przy sprzedaży w drodze bezprzetargowej lokalu mieszkalnego, na rzecz jego najemcy.
13.
Uchwała w sprawie wyrażenia zgody na nieodpłatne nabycie od Powiatu Lidzbarskiego 50% udziałów w prawie własności nieruchomości i ruchomości obiektu pod nazwą „Termy Warmińskie”.
14.
Uchwała w sprawie udzielenia pomocy finansowej Powiatowi Lidzbarskiemu.
15.
Uchwała w sprawie udzielenia pomocy finansowej Powiatowi Lidzbarskiemu.
16.
Uchwała w sprawie zwolnienia od podatku od nieruchomości.
17.
Uchwała w sprawie zmiany uchwały Nr LXXV/572/2023 Rady Miejskiej w Lidzbarku Warmińskim z dnia 25 października 2023 r. w sprawie wprowadzenia, ustalenia wysokości opłaty targowej, terminów płatności oraz sposobu jej poboru na 2024 rok.
18.
Uchwała w sprawie zmian w budżecie miasta 2024 r.
19.
Uchwała w sprawie zmian Wieloletniej Prognozy Finansowej Miasta Lidzbark Warmiński na lata 2024-2035.
20.
Uchwała w sprawie zmiany uchwały w sprawie powołania Komisji Rewizyjnej oraz jej składu osobowego.
21.
Uchwała w sprawie zmiany uchwały w sprawie powołania Komisji Skarg, Wniosków i Petycji oraz jej składu osobowego.
22.
Uchwała w sprawie zmiany uchwały w sprawie powołania składów osobowych Komisji Rady Miejskiej.
23.
Uchwała w sprawie zatwierdzenia planów pracy Komisji Rady Miejskiej na 2024 r.
24.
Uchwała w sprawie zatwierdzenia planu kontroli Komisji Rewizyjnej na 2024 r.
25.
Zatwierdzenie planu pracy Rady Miejskiej w Lidzbarku Warmińskim na 2024 rok.
26.
Ocena zasobów pomocy społecznej, za rok 2023, dla gminy miejskiej Lidzbark Warmiński.
27.
Interpelacje Radnych.
29.
Wnioski i petycje Obywateli.