« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie obrad.

2. Zatwierdzenie porządku obrad.

3. Przyjęcie protokołów Nr XIII/2025 i Nr XIV/2025 z poprzednich sesji.

4. Sprawozdanie Burmistrza z działalności w okresie międzysesyjnym.

5. Dyskusja nad sprawozdaniem Burmistrza.

7. Uchwała w sprawie przyjęcia zadania z zakresu administracji rządowej dotyczącego utrzymania grobów i cmentarzy wojennych w 2025 r.

8. Uchwała w sprawie przyjęcia programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie Gminy Miejskiej Lidzbark Warmiński w 2025 roku.

9. Uchwała w sprawie zmiany uchwały Nr LXX/538/2023 Rady Miejskiej w Lidzbarku Warmińskim z dnia 28 czerwca 2023 r. w sprawie zmiany uchwały w sprawie przyjęcia Strategii Rozwoju Społeczno-Gospodarczego Lidzbarka Warmińskiego do roku 2030.

10. Uchwała w sprawie wyrażenia zgody na przedłużenie umów dzierżawy zawartych na grunt komunalny stanowiący własność Gminy Miejskiej Lidzbark Warmiński.

11. Uchwała w sprawie przyjęcia Gminnego Programu Opieki nad Zabytkami miasta Lidzbark Warmiński na lata 2025 - 2028.

14. Uchwała w sprawie zmian Wieloletniej Prognozy Finansowej Miasta Lidzbark Warmiński na lata 2025 – 2035.

15. Uchwała w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obszarów położonych przy ul. Olsztyńskiej, ul. Wiejskiej, ul. Dąbrowskiego, ul. Słowackiego w Lidzbarku Warmińskim (4 tereny).

16. Informacja z działalności Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lidzbarku Warmińskim za 2024 r.

17. Informacja roczna z realizacji ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej za 2024 rok.

18. Interpelacje radnych.

19. Zapytania radnych.

20. Wnioski i petycje obywateli.

21. Zamknięcie obrad.

« Powrót do strony głównej